سلام.

این صفحه صرفا برای کسانی نوشته می‌شود که روحیه جستجوگری و کنجکاوی فراوانی دارند (من بهش میگم فضولی😁).

اول از همه می‌گویم که پروفایل اینجانب هیچ ارتباطی به بنده ندارد و از لحاظ ظاهری کمی شبیه به بنده است و از لحاظ سنی اختلاف سنی زیادی با این عکس پروفایل دارم. ولی چون انرژی خاصی از این تصویر می‌گیرم و مهم‌تر اینکه ساخت خودم هست بنابراین به عنوان پروفایل برگزیده‌ام.

اسم من همون طور که نوشته شده حـ. آرمان است. که حـ . مخفف حسین است. البته اسمم در اصل سیدحسین است. اما چون اعتقاد دارم سید بودن لیاقت می‌خواهد و من ندارم بنابراین از لفظ سید فاکتور گرفته ام. (خواستم ریا نشه 😁) البته ممکنه من رو به اسم استادبزرگ هم بشناسین.(ممکنه هم نشناسین)

کارشناس ارشد مهندسی برق مخابرات هستم :)

به شدت از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی بیزارم (بعدش هندی) و اکثرا فیلم‌های ژانر اکشن ، هیجانی ، معمایی ، جنایی و ترسناک رو نگاه می‌کنم.

از بسیاری از آهنگ‌های بی‌کلام (instrumental) حس خوبی می‌گیرم و بیشتر به این سبک علاقه‌مندم. البته به آهنگ‌های دیگه هم گوش میدم.

به شدت عاشق طراحی، نقاشی و عکاسی هستم. از کار با کامپیوتر (برنامه نویسی ، فوتوشاپ و ساخت و ویرایش فیلم و عکس و تصویر) لذت می‌برم و معمولا احساس خستگی نمی‌کنم 

فکر کنم دیگه چیزی نمونده که بگم. باز اگه سوالی بود یا حس کنجکاوی‌تون (فضولی‌تون) گل کرد و چیزی به ذهنتون رسید از قسمت تماس با من مطرح کنین. (از این دو نقطه و دی ها که آخر متن میزنن)

پ.ن: درباره سنم همین رو بدونین که مثل این پروفایلم 30 یا 40 سالم نیست 😁.